100203

Cha chaa.. hehe..
Jävla faaan. Skulle på ett pass med syrran ikväll.. halv fem. Men innan ja skulle de så sprang ja upp till farmor o surra lite. O lämna nå grejjan. Stannade liiite för länge, så vart liiite sen iväg och såklart var det myyyycket bilar.
Var inte ner i stans förns alldeles för sent :( Så ja missade skiten ! Var bara o åka hem igen då. Tur att jag var o tränade med Lina imorrse, så ja har rört på mej nått iaf !



Lina syndar...

justja, glömde berätta att de blev birsta x2 igår. Först kom P hem till mej och fikade lite, o surrade massor. Sen åkte vi till Birsta. Hittade masssor, men ville helst spara mina peningar.. men blev endå ett par suuupersnygga OCH sköna leggings och ett linne.. Åkte hem, han vara hemma i 10 min sen ringde nästa o ville ha med mej ut på birsta. Så E plockade upp mej så for vi dit o käkade lite.. osså köpte jag trosor, en grejj till håret.. och.. ringar ! hih :) Viiist. Kanske inte sådär överdrivet intressant att berätta, men nu äre sagt iaf.. o de blev ju några till rader på denhär blöggen..



Nu äter jag kiwi och väntar ja på klockan sen skaja iväg o käka mat.
Hejpaaa


btw btw btw, satt o kolla på nå nya bilder på telen, grr SNÖGGING!! ;)

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0