The miracle of love will take away your pain. When the miracle of love comes your way again

Oj. Många som tog sej en kik på mina bilder som jag la upp i förra! Cooolt. Hoppas ni som är med på bilderna har sett dom med :P

Idag har jag jooooobbbatttt.. ja jävlar ja.. Nu blev jag tom på ord. Fast iofs tror jag att ja har skrivit av mig rätt rejält ikväll redan. Dock inte på någon jävla blogg. Ne.. Vet inte hur det blir med sovningen inatt. De blir nog svårt skulle ja tro. Måste tjata lite mera på dendära mamman och dennadära pappan så dom renoverar klart därhemma i Allsta så ja kan ta deras tv nångång. Dom har ju inhandlat en större, o ja behöver ju bara en liten eftersom ja redan har en stoor. Så skaja smacka upp den tvn på väggen i sovrummet. Så blire bra. Se tv ist för o tänka = bäst ! Jamen dåså..



Mmmmmm negerbooolll

Lämna en kommentar!
Postat av: Anonym

Mmm... Du gilla slicka niggahballs?? Du mina kan få slicka. Come to papa!

2010-12-08 @ 09:16:39

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0