Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta

Fysatan vad trött jag är. Vet inte alls vad de är med mej. Eller jo det vet jag ju men aah. Senaste tre dagarna har jag varit tvungen att sova en stund på dagen för att ja inte orkat hålla mig uppe. Igår t.ex.. Var ute o lekte med Julia och for hit o dit sen lagade vi mat och skulle se film. Men jag var tvungen att lägga mej på soffan ett tag och sova för att ja inte orkade hålla ögena öppna. Trevligt sällskap.. hah. Men det är jobbigt faktiskt.

Idag har jag varit runt i alla affärer i hela sundsvall ungefär. Känns det som iaf. Kom hem med ett helt gäng julklappar. Dock var dom flesta klappar åt mejsjälv.. B.la en tavla som jag blev helt kär i. En vit enkel tavla med texten ;

   " The miracle of love
 Will take away your pain
 When the miracle of love
  Comes your way again "

Riktigt fin. Den har jag hängt upp i hallen nu. Längtar till våren, då ska jag tapetsera om hallen så kommer det bli jättefiiint. Vad köpte jag meera.. jo ja justja. Köpte lite pysselgrejjer också. Fyra vita blockljus, som har lite "juliga" tryck i silver på sig. Typ stjärnor, hjärtan, änglar osv. Sen köpte jag typ ståltråd och små brickor i form av hjärtan som jag har skrivit 1, 2, 3 och 4a på nu med en röd glitterpenna. Ska sen ta tråden och vira runt ljusen och hänga fast brickorna på så har jag adventsljus! Har bara hunnit fixa lite, ska fortsätta imorgon. Kommer bli skiitfint. Kan kanske lägga upp bild imorgon. Sen har jag köpt nån tröja o lite hårpiller o grejjer.. haha.  Aja.

Nu sitter jag och väntar på reprisen av PH. Tröttsamt att jag alltid struntar i o se det tidiga avsnittet. Oavsett om ja är hemma eller inte. Struntar i det o väntar alltid på sena avsittet. Jobbigt. Jag som är så trött.. men PH är livsjävla viktigt.. så här ska inte sovas än!  I helgen blire iaf massa fest.. liten förskottsfödelsedagsfest på fredagen och firmafest på lördagen. Blir lugnt för mej på bägge, men blir kuligt ändå.
Nu har jag fan skrivit så det räcker och blir över..



Zebrasko = Coolt.. haha ! :D


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0