E.L.F

Nu har jag äntligen slagit mig till ro i sängen. Jobbade till 24 så var inte hemma förns nästan halv ett. Gjorde mej lite mat, tvättade bort sminket osv o nu ligger jag äntligen här. Gick bra på jobbet, var inte sådär tokmkt, inte än.. Blir nog mera imorgon o då kör jag ett 14-23 pass.. vilket säkerligen kan innebära en stängningskväll igen om det är mkt folk. Men men, pengar :) Blev jääääätteglad förut idag när ja hämtade ut ett paket på ok. Det var mitt smink som äntliiigen kommit. Beställde det för länge sen ju o äntligen kom det fram. Frida brukar få sitt på 3-4 dagar.. Men ja har ju somvanligt en jävla otur med internetshopping. Går ju åt helvete 9 ggr av 10. Menmen. Iiih. Nagellacken var helt fantastiska, hoppas färgerna ser lika fina ut på. hihi. Nee nu blire sova, sen upp o skotta imorrn. Nattinatt



Nagellack x3, ögonfransböjare, "shimmering eyeliner", flytande eyeliner, täckstift, mineralfondation, mineralconcealer, mineralrouge, fransk manikyrset, liten nessesär, och två borstar :)

Lämna en kommentar!
Postat av: björnen

Iiih du fick det ju iaf? :D haha

2010-12-21 @ 08:47:05
Postat av: Anonym

Ja, för ovanligheten skull :p

2010-12-21 @ 18:18:23
URL: http://Josiefin.blogg. Se

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0