A drop in the ocean

Happ.
Några rader om dagen idag? Btw, känns som om jag alltid får med ett "happ" i mina inlägg.. Skitsamma. Ehm. Blev upplockad av Lina imorse och vi for mot ett nerstängt möbellager. Dålig idé. For vidare mot Birsta.. Bättre idé! In på IKEA o köpte mej en ny fin vit matta ett ljus o lite servetter. Sen in på BirstaCity och kika lite. Slängde ett öga till ett par skor som jag är käääääär i.. men dom inhandlades inte. Men kanske handlar dom imorgon när lönen kommit. Eller ja, den kom ju för lite mer än en timme sen ! Yeey. Ah tillbaka till saken.. Hittade mej lite armband och ett par byxor och ännu en spetsklänning/tröja. Iiih. Bara jag kan hitta dendär Bustiern jag söker efter så kommer de bli kanooners allt. Efter shoppingen så åkt vi hem till mej o rullade ut mattan. Blev fantastiskt fint. Lyste upp lixom.
Sen blev det vidare till jobbet, ett stängningspass. Flöt på bra :)  Efter jobbet så blev det en date på max med Paula.
Hon hade en present med sig till mig också. Hihi. Tack tack ! Nee.. nu skaja se lite på Jims värld sen sova. Imorgon har jag ledig dag, o massor o göra! Typ mest shoppa ;>

Nattinatt.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0