Who the hell is gonna believe me, when I dont believe in myself?

Ligger i soffan.. och bara andas ut. Länge sedan nu. Händer saker hela tiden ! Vilket är bra. Fast är mkt som är dåligt med. Less på folk. Vilket jag varit väldigt länge till och från. Men nu är jag bara trött och less för ja orkar inte mer. Vill inte höra och vill inte bli inblandad. Fattar inte hur folk har blivit som? Skitisamma.
Förra onsdagen var intressant iaf. Drog på Memento en sväng. Träffade både den ena o den andra.
Fick höra och veta massa saker. Som jag inte förstår vad jag har med o göra. O nu handlar detta om olika saker. Olika människor. Olika liv. O av nån anledning hamnar jag mitt i smeten.
Blir iaf less på allt. Vill inte ha med nått av detta att göra längre. Framförallt pga att jag tkr det är så falskt. Allting.
Menmen. Sparar alla sms ifall jag skulle få skiten för nå mer. Så kan jag ju bara plocka upp telen o visa vem som är falsk mot vem.  Ne nu skaja inte tjata om dedär nå mer. Skiter nog i allt sånt nu. Eller inte nog, jag gör det.

Har iaf blivit måånga sena nätter. Knappt sovit nu sen i torsdags. Osså jobbat varje dag. Känns som om jag skulle kunna sova en hel livstid nu. Skööönt. Speciellt nu i nya sängen. Myyst !

Just, en sak till. Kexet Kristin bjöd in mej på fest hos sig i lördags också. Fick fara på vinjakt med Tubbie först sen vare bara att sätta igång. Tog på mej nyklackarna också! Dagen till ära. Jag älskarom! Fufan. Iaf iaf iaf, drog med mej gänget och åkte till kexsson. Träffade lite gammla klassisar! :) Det var en kul kväll iaf.

Oj nu skaja tanka lite film. Ska försöka att inte somna. Puss


aopp app ! Dreggla inte på mina skor ! <3

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0