Allting har förändratas men du finns kvar

Hade inte riktigt tid o skriva nå mer igår. Blev en heldag. Ingen städning dock. Som jag hade behövt.
Istället blev det först birsta med Henke och Nisse. Dom skulle köpa lite nytt. Blev både skor och tröjor och jackor o grejjer. Finfina grejjor :) Det är bra när man får peka, och hitta snyggt. O dom betalar :D Sen träffade jag upp mammsi pappsi och syster. Käkade lite på tacobar. Sen tog jag och mammsi en runda och handlade lite saker. Träffade även på Stefan som stod och spelade inne i Birsta city huset. Hur duktig som helst. Både på o spela och sjunga! Ska nog springa ner en våning o be om en autograf. Haha :P
Sen åkte jag hem, träffade upp gänget osså kockade vi iordning grillspett och klyftpotatis och massa sallad och gotta. Grillade lite på ballen, mysigt.. och gott !
Kvällen avslutades med fotboll.

Idag har jag hämtat upp farmor, sen for vi in till birsta och köpte blommor och jord och lite fint till min balle, sen tog vi oss en sallad inne i birstahuset. Åkte hem o planterade mina blommor och fick lite besök. Ja vill köpa massa mer till ballen också. Men i blomsterväg kan man ju inte handla så mkt mera än. Inget som överlever nätterna än så länge. Så Penseerna som ja köpte får duga än så länge. Måste köpa lite kuddar i fina färger och lite sånt sommrigt också. Men det blir väl nästa månad.

Nu planeras fortsättningen på kvällen. Blir nog lite träning också.






Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0