You're just blowing my mind again

Gissa vad jag gör?

Jo jag sitter på ballen i bara bh & trosor och bara njuuuuuuuter i solen. Det är riktigt riktigt mysigt. Känns fan som om de vore mitt i sommarn. Sällskapet for nyss så nu äre bara jag och datorn!

I sommar ska jag fixa iordning balkongen också. Det hanns inte riktigt med förra sommarn. Ska måla lite, olja utemöblerna osså skaja ut o kolla efter trätrall någondag. Vill inte ha denhär jävla gröna fakegräsmattan. Sen så måste jag inhandla lite fina blommor igen. Dom förra klarade inte riktigt vintern.. haha. Ska fixa riktigt fint här :)

Ja just. Håller på med ett litet projekt också.. projekt "josie-ska-bli-blond". Det går ganska bra faktiskt. Vet inte om de var de som var tänkt frånbörjan. Ville bara göra massa slingor o så. Men sen vart de för mkt slingor o då vare ingen återvändo. Börjar bli rätt bra färg faktiskt. Lite tvättar med silverschampoo på dehär så.

Jaja, nu ska jag steka lite till.
Poess

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0