Up up and awaaaaaaaay!

Fantastiskt att solen har börjar kika fram. Somnade på ballen i måndags och låg där i jaa kanske 4 timmar. Hade liiite ont i skallen när jag vakna. Blir riktigt hett där ute. Lite lurigt är de, för som för nån vecka sen. Då satt jag o sola i bikini på ballen, sen när jag skulle iväg fick man klä på sej vinterkläderna typ. För de var snö och kallt där nere. Där nere i verkligheten. Hihi. Stekte lite igår också, sen hade jag tvättstuga.

Träffade farmor en sväng på lite surr och en fika, sen ringde Julia. Hon frågade om jag ville följa med och flyga! Klart som faaaan jag ville.  Hur spännande som helst. Lina blev helt till sej i trosan när jag sa att jag skulle få följa med ut o flyga så hon ville också följa med o de fick hon.
Så vi hämtade upp Julia och Erik och begav oss mot Midlanda. Det var helt fantastiskt roligt. Lite läskigt men sååååå kul. Vi flög över stan, bortöver allsta och kolla på våra föräldrars hus, sen inöver matfors och sen bortöver alnön. Iiih! Hur kul som helst. Oj det har jag redan skrivit typ 10 ggr? :D Fast jag hade nog velat att Erik skulle ha gjort lite trick eller vad man ska kalla det. Men det fick han inte för Julia fegis i framsäte och kräkLina i baksäte. Hahha. Det var iaf Julias pojkvän Erik som var piloten! Så om ni såg ett litet plan som var ute o brumma ovanför era huvuden igår vid 20-21 tiden så var det VIIII !
Taaaack som fan kompiiis !

Knäppte lite kort som jag slänger upp här sen, men nu ska jag åka och göra något som inte alls känns nå bra :(
Fyfan. Måste nog skynda.

Heddå

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0