There once was a little girl who never knew love until a boy broke her heart.

.. planerna för kvällen blev tillslut en sväng på birsta med Tubbie. Han var ute efter ett par nya jeans så vi var runt på varenda jävla affär och kika.. men inget dög till lilla Tubbiiies. De värsta var att i första butiken vi var, så sa jag. Men domdär var fina, prova dom. Men det gjorde han inte. Så vi sprang runt runt på alla butiker o klämmde på alla jeans.. och tillslut så var vi tillbaka på samma affär och han provade domdär jeansen och dom var jättebra ! Sen blev det nåra tröjor i bara farten också :)
Åkte hemöver och svirade om till träningskläder. Så skönt o träna. Var ett tag sen nu. Sluta lata dej Josie.. nu jiävlar. Ska försöka komma upp imorgon vid 9 och fara o träna med. Eller ne.. inte försöka. Jag SKA!

Blev på dåligt humör här lite plötsligt också.. Javet inte ja. Ibland har jag bara sån lust o inte vara snäll. Men snäll ska man nog vara.. Karma.. Jag tror fan på karma..

Nu känner jag bara för en dusch, eller ett bad sen dyka ner i sängen framför andra avenyn.

POESS


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0