My little pony, my little pony.. May all your days be bright

Heejhopp. Nu kan jag fördjupa mig lite i berättelsen om min händelserika dag..
Försov mig imorrse.. mycket trevligt. Skulle borsta tänderna, men så funkade inte vattnet.. ? Ännu trevligare..
Åkte iaf till jobbet och hade en trevlig men lugn dag. Träffade på massvis med kända ansikten. Kul kul.. dock var väl det roligaste ansiktet o se Zandreys :) Hon följde med mej o fikade lite när jag hade lunch. Eller ja.. hon satt o knapra sockerfria tuggummin och jag åt min lunch. Dendär jävla Zandra deffar nu.. duktiga jäveln. Tänk om en annan skulle få sån pli på sejsjälv. Aja. Jobbade klart min jobbdag sen åkte jag hem och träffade upp granneeeeen Mikael Töööörmäääää. Vi tog oss en promenix ner till styrelselokalen och hämtade ut nå brickor vi skulle få av hsb. Surrade lite med den fjanten sen gick ja hem och bytte om och väntade på att Z skulle komma med saaaben.

Vi åkte ner och köpte lite mat, ja jag åt mat.. dålig mat.. inte hon. Hon hade redan ätit.. ätit bra mat.. aja. Sen åkte vi en tuuur. Åkte b.la hem till mamma och pappa i allsta och hälsade på bäääääsen !
Glömde skriva om de igår. En av hästarna, "Gabby" som vi/dom har fick en liten bäbis igår. Så ja var dit på kvällen efter jobbet och fick nya däck till bilen och kramades lite med den lilla korven. Världens mjukaste, sötaste, raraste lilla hästbääsen. Knäppte lite kort på honom också :)
Åkte iaf dit med Zandra idag och kikade lite igen. Måste ju visa sthlmsfjollan hur de är härhemma i sundsvall.. lantlivet vetuu.. Höhö

Aja, nu äre lön om en halvtimme så nu måste ja ut o bränna pengar. Cha chaa bloggeen.


Bäbisen, en halv dag gammal ! <3






Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0