Jag är dig, tills jag ändrar mig

Tjoo. Finväder ute, så gissa vart jag befinner mej? Joo på balkongen såklart. I bara trosor och bh. Varmt så in i.
Bästaste Tubbie kom hem från Greklandet igår så träffade upp honom och var ute och åkte med dom och surrade och musikade. Kom i säng sent. Sen upp klockan tidigt imorrse. Var nere på stan strax efter halv nio. Men whaaat tänker ni. Men hade en sak att uträtta!

I helgen har det varit lugnt. Blev myskväll i fredags med Zandra Lina och Helena. Hyrde två spel och lånade en gura av grannen osså spelade vi massa tvspel. Det var mysigt. Lördagkvällen börjades med en fortsättning på blonderings proceduren. Nu är ja fan blond. Lite gula toner, men det får fan silverschampoot lösa.
Sen träffade jag upp Frida och Robin och åkte runt i en stor jävla bjässebil. En Dodge nånting. Stor som ett hus. Lät som en jävla värstingtraktor och varenda jävel vände sej om och kollade på oss när vi gled förbi. Så coola var vi. Höhö. Sen.. ja.. äh det var inget.. Du skulle bara veta. Stackare.

Igår fyllde syster år så var där och åt tårta och sen också mat.

Nu skaja göra mej iordning sen ner på stan igen och säga adjö till bästaste..



Heråååe.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0