090927

Fest fredag, fest lördag = Trött Josefin.

Blev förfest och Allstars med några gammla vänner i fredags. Sen när det var dags för hemgång så åkte jag runt lite med en annnan vän och surrade lite. Jättesnällt att han ställde upp och skjutsade mej :) taack!
Blev sent, o jag skulle upp tidigt ! Hade iaf kul. Skönt o träffa lite folk man inte sett på länge.

Ställde klockan på 9.00 så fick ju sova 4 timmar iaf.. Sen upp o iväg till Allsta. Vågade dock inte köra själv så fick skjuts :P Blev en ridtur i skogen med syster, på Gabby och Grabben. Det var kuligt. Trodde att jag inte ens skulle kunna gå idag med tanke på att jag redan hade träningsverk sen benträningen med Z, osså en ridtur på det. Men jorå, jag kan gå ;)

Iaf iaf iaf, igår blev det fest igen då. Kvällen började inte alls bra, men det är bara o inte bry sej. Det är bara o skratta åt folket. Pinsamt.
Hamnade på förfest bara en bit bort ifrån där jag bor. Träffade endel bekanta ansikten :) Det var kuul.. Sen vart det krogen och en för full kompis som fick åka hem :P
Blev kvar ett tag till o där med några andra..  fick därimot undvika allstars där ett tag. Fanns folk jag verkligen inte ville träffa där. Så var faktiskt på Bk en sväng, vilket är vääääldigt sällan. Just pga att bara man kliver in på dansgolvet så blir man uppraggad och taffsad på av snuskiga turkar, vilket även hände igår. Yeey.
Blev iaf bjuden på nån drink och hade det trevligt. Oo det är allt ni får veta :O


jaja, nu ska jag diska lite sen ikväll blire lite firande..

 


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0