090930

Vaken och nyfrukostad, sittandes med träningskläderna här i bloggar lite.
Ska iväg till gymmet strax.
Igår efter jobbet lurade Z in mig på dåligheter. Vi var på MakeUpStores sminkkväll. Hittade massa fint, o ja är inte den som brukar spendera speciellt mycket pengar på smink o så. Köpte iaf ögonskuggor, rouge, pennor och penslar till ett värde av cirkus 750 kronor. Oj hoppsan. haha. Tror aldrig jag har köpt smink för så mkt förut. Fast jag gjorde jag ju inte nu heller iofs. I slutendan betalade jag bara 300 för alltihopa! O då fick jag en nessesär, lipgloss och en till skugga på köpet ! Fick ett presentkort av Z och Emsie när jag fyllde år så ja tog o använde det nu. Plus att man fick 20 % på allt. Kanoners.

Efter dedär så åkte vi o träffade lite folk och var ute o surrade och käkade mat i flera timmar. MUS'ig kväll. hahahahah :D Det var kul. hahaha.





nu träna.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0