090928

Sådär ja. Idag har jag varit duktig.
Vaknade av att telefonen pep till och jag hade fått ett sms. Inte det roligaste smset att vakna upp till.
Men ah. Menade iaf vad jag skrev.

Klev upp och skulle äta lite frukost. Fanns inte så mkt o välja på för kylskåpet praktiskt taget ekade när jag öppnade dörren. Men blev en macka med lite smör och vatten.. Ehe..
Svirade om till träningskläder och drog ner till gymmet och var duktig där :)
Sen blev det en tur till ica för o handla. Köpte även färdiggrillad kyckling o massa grönt så när ja kom hem gjorde jag med en sallad!  mkkkkkttt gott :D ett litet minus för dressingen bara, för den är ju inte allt för nyttig. Cream fresh ( stavning? ) och italiensk salladskryddmix. APgott. Min lilla syster som lärt mig det.
Nu är jag iaf mätt i magen o ska fixa mej lite.. Höres.


Lämna en kommentar!
Postat av: Frida

Creme fraiche..:P så du kan till nästa gång ;)

2009-09-28 @ 19:28:58
Postat av: josie

gick du o kolla i kylskåpet eller? :P

2009-09-28 @ 22:34:06

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0