090921

Glömde bort bloggen där någon dag.. jag som skulle skärpa mig. Eller ja.. glömde o glömde. Kände inte för o skriva o har skitit i det. Men nu tänkte jag iaf berätta att jag jobbat idag sen åkt till en vän och blivit bjuden på middag sen åkte vi på bio :) Såg flickan som lekte med elden. Den var väl bra.. meen inte alls vad jag hoppades på. Överdriven och ja.. inte ens verklighetstrogen på vissa delar.. och kom igen? Paulo Roberto? Vafan gjorde han i den filmen? Herreguud. Aja, nu måste jag nog sova. Jobb imorgon. Men ah, en trevlig söndagkväll blev det iaf.

O justja ! En sak till. Var in på nya stället i fredags. Memento palace eller vafan de heter.
ha ha ha.. eller javet inte.. Dom kanske bara hade en dålig dag. Oo vääääälllllldigt varierande besökare. Från olika länder, åldrar och jaa allt möjligt. Storkjolarna i kön och ett par som praktiskt taget knullade på dansgolvet.. ja osså har vi gubben som körde upp handen mellan benen på Zandra.
Njee. Dit vet jag inte om jag vill igen.

Gonattski

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0