090916

Sitter och kramas med Zelda i soffan.. eller mja.. hon försöker kramas med min arm och jag knuffar bort henne.
Hon blir så sjukt gossig ibland. Sådär riktigt jobbigt. Kommer upp i ansiktet o ska slickar o mysas och knuffas. Men hon är söt endå.

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Ledig och sjuk.
Började dagen med att göra absolut ingenting. Bara satt i flera timmar. Hostade, snöt mej, knappade på datorn, hostade lite till.. ja.. ungefär så. Sen for jag en sväng till Pappsi o pratade med honom. Han var också hemma o var sjuk.. så vi var sjuka tillsammans ett tag. 
Följde med Frida en snabbis på stan också.. sen mot kvällen så bjöd jag familjen Petersson på Tacosmiddag :) Eller ja.. jag ska väl inte ta åt mej hela äran.. Jag fick ju hjälp med både handlingen och lagningen av maten. Men endå ;P Idol, tacos och lite sällskap.. blev en bra kväll trots allt.


Lämna en kommentar!
Postat av: Frida

Familjen petersson även:P haha

2009-09-16 @ 15:39:56
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



ha en fortsatt trevlig dag.

2009-09-16 @ 16:01:21
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0