090915

Så var denna dag över.. snart. Vilket påminner mej om att jag måste bädda sängen innan ja går o lägger mig. Eller, bädda? Så kanske man inte säger.. men jag slet bort sängkläderna imorrse så måste lägga på nya innan ja skallar kudden.. jobbigt :(
Vet inte om ja blir bättre eller sämre i förkylningen faktiskt. Halsont har jag inte längre. Det har utbytts mot hosta. Osså rinner näsan.. mysigt. Känns att man inte är riktigt pigg. Helt slut så fort jag gör något. Åt middag med farmor och huvudet känndes som om de vägde alldeles för tungt. Gick hem och la mej på soffan ett tag sen träffade jag Linis. Vi kika på Roast och åt lite popcorn. Nu ska jag ta nå pillran o sen gå o sova bort denhär skiten trorja.

Nattski, vänner och bekanta.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0