090903

Jag borstade kissarna förut.. precis som jag skrev. Sen klippte jag deras fötter, alltså håret mellan tårna typ. Så det inte ska fastna så mkt snusk där. Sen klippte jag även klorna på dom. :) Så nu är dom fina´. Träffade mammsi också. Men han även med mkt mer. Åkte och tränade. Sen träffade jag frida och vi åkte till birsta och handlade lite. Köpte nya träningsskor, träningsbyxor och ett linne. Hmm, en t-shirt och en mysig hoodtröja. Ja justja, en liten skål formad som ett hjärta också! Sen var jag in på Djurmagazinet och köpte kattsand och nån mat till missarna som ska vara väldigt bra för pälsen tydligen :)
Efter allt shoppande blev det middag med Christian idag igen.

Nu väntas en helg bestående av jobb. Trevligt trevligt.
Ska bli spännande imorgon o se vad som händer.. om något händer? .. Ne? haha.

ska blänga vidare lite på kanal 6. Hejs

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0