091007

Meeeen heej !
Idag har jag avnjutit en ledig dag. Det har varit helt fantastiskt. Sitter i soffan med datorn i knät just nu, mitt sällskap lämnade mej precis. Vi har myst hela kvällen lång ! :)
For runt i både staden och i Birsta också. Köpte sniiigga slitna jeansleggings, myysiga mjuka vantar, trasiga svarta leggings o lite skönhetsprodukter :) Nu är jag bara på jakt efter en ny skinnjacka och ett par nya stövlar. Helst klackisar ! Trött på dom gammla. Ska slänga ena paret tom trorja. Dom tycker jag inte om längre !
Imorgon är jag också ledig, då har jag både en och två och tre saker inplanerade. Men dagen börjar med en tripp till doktorn. Klockan nio ska josie infinna sig där ! huuuuaaliigen. Hoppas stormen lagt sig tills dess. Oo hoppas doktor Ylva kan göra mej frisk :)

Nattski <3

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0