woopsie

Förlåt Zandra men HAHHAHHAHAHHAAH.
lurades lite förut :) Antar att Z läst det förra inlägget jag skrev för jag fick ett sms där hon undrade.
Jag lurade i henne att  det var jag som hade slagit en jävla brud som ja såg på cruesingen igår blodig.
Hon gick på det, vilket jag inte trodde hon skulle göra ens. HAHAH. Z svarade ungefär att det var så jävla frän och att hon var stolt över mig.
Var ju tråkigt dock o behöva avslöjja min lilla lögn.

filåt Zandrey

Lämna en kommentar!
Postat av: Anonym

Jag blev fucking jävla överlycklig och skrööööt om dig, satt på big boy och var depp och mådde illa så helt plöööötsligt blev jag döö glad sen svek du mig och sa att du ljööög :(:(;(( jag som skröt och skröt för herr sällskap!!!!!!!!!! :(

2009-05-11 @ 13:13:19
Postat av: josiefin

hahahahha. sa du tom vem de var? haha

2009-05-11 @ 15:04:54

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0