090512

Tjue.
Sitter och kollar på sex and the city.. Eller sitter o kollar gör jag väl inte. kom hem och slog på tvn för cirkus 2 min sen.
Har varit ute och promenixat med Zandra och Emelie :) iih. Sen åkte vi en sväng i emsies räser. Hon kunde fortfarande.. trots att hon inte kört på länge eftersom hon lämnade bilen hemma när hon flyttade iväg till huvudstaden.
Innan promenaden med brudarna så var jag i allsta och firade mamma. Hon fyllde år den lilla mamman. Jag hade köpt trädgårdshandskar med myror och nyckelpigor på och en vattenkanna som ser ut som en snigel. Sen utöver det så köpte jag pappa och ellinor en jättefin blomgrej med en välkommen-skylt i. Svårt o förklara men den var jättefin. Osså lite blommor till det då.

Hade min lilla farmor också till allsta. Hon hade bjudit mig på gomiddag alldeles innan. Det tackade jag och tog emot. Mycket gott. Innan deeet var jag med Ellinor ute i Birsta och shoppade lite.  Och justde, ett möte på jobbet han jag med också. Nuu blire annat.

/ Josiefin

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0