090623

Jobb även idag.
Bråkade lite med posten också..
Nu vet jag iaf att jag fan inte ska handla på internet. Skrev väl om dendär jävla skohandlingen för ett tag sen. När ja beställde ett par skor och skorna kom aldrig. För dom hade tydligen inte fått någon beställning. Men mina pengar var borta och där satt jag.. Utan pengar och utan skor. Tillslut, efter massa besök hos banken och några samtal kom pengarna tillbaka. Men inte dom fina skorna som jag hade längtat efter. NU, flera månader senare, tog jag mig modet att prova mej på o handla över internet igen. Faan, de är ju inge svårigheter med det. Beställde, o fick hem två klänningar. Den ena ville jag dock inte ha.. Så den lämnade jag tillbaka.. trodde jag ja. Trorni klänningen har kommit tillbaka till affären jag beställde den ifrån? Neee. Såklart inte. För allt ska ju jävlas för mej tydligen. Har pratat med affären, har pratat med ok och har pratat med postcentralen eller vad dom kallar sej. Men iiiingen har sett mitt paket.
O här sitter Josefin med en räkning på hela beloppet som ska betalas. Jävla as. Varför ska jag drabbas?!??!?!!?
Finns så många andra som borde få lida. Inte jag. Jag är ju snäll ju! Oftast iaf :) moahaha.
Har iaf reklamerat till posten nu, så nu ska dom spåra min lilla klänning. Sen får nån annan betala, för ja tänker då inte göra det !

/ Jåwsie

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0