090603

Jag är trött, så jävla trött. Vet inte riktigt varför. Håller på somna i soffan.
Kanske för att jag jobbade hårt (!) till 22 igår och sen åkte med Z bort till linalus för hon skulle hjälpa mej o slinga håret.
Satt där o greja halva natten och kom hem vid halv 3 trorja. Trevligt :) Sen började jag dagen idag med att bli väck av att telefonen ringer.. runt åtta halv nio nångång.. hemligt nr, hmm ska jag svara. Jo okejdå.
Det var polisen. Så de var bara o torka sömnen ur ögonen och försöka kvickna till i skallen. Sen satt ja o surra med herr polis i en halvtimme kanske. Ganska bra att han väckte mej. Så slapp jag sova så länge.
Städade lite, som alltid på lediga dagen. Sen åkte jag bort till njurunda och lekte med sis och rass. Vi tog en promenad i det vackra vädret.. som inte alls vart så vackert. Utan kallt och jävligt. Regnade och blåste. Fick ta o låna ett par mjukisar av Tobbe i storleken alldeles för stor. För dumma jag hade på mej shorts. Men det kunde jag väl ana, ska jag vara ledig så skare såklart vara bajsväder.

nu vart jag trött i fingret. ( skrivfingret !! )
ska söka vidare lite .. ska gadda mej igen harja tänkt.
Ikväll blire promenad och kanske film med nåra.. eller bara sova.
Tjuuue


  

PUSSMUN! ahhaha :D

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0