090601

Kanske dags att skriva någon rad. Fast vet inte vad jag ska skriva.
Helgen har varit jobb och fest, och en sjujäkla bakfylla. Trodde jag skulle grejja att festa och jobba dagen efter. Fast ah, jobba gjorde jag ju också.
Men det blev för mycket dricka.. Ja FÖR mkt dricka. kvällen blev en lång minneslucka. Har sagt det förut och säger det nu igen. Dehär går inte. Har blivit så några gånger nu och det är inte alls kul. Tappa plånboken gjorde ja med. yeey.
Blir aldrig mer hinka vin för mig. Hädanefter blire bara nån cider. Sen får det vara nog! fyfan. Dags att växa upp J.

Vad mer ska jag säga. Är ledig Onsdag och helgen denna vecka.. ska försöka få mig lite solsken. Nu ska jag typ dö på soffan eller nått.
Hej

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0