090731

Sisådärja.. Nu är man tillbaka på jobbet och allt. Jobbat sen i måndags. Känns förjävligt. Jag vill vara ledig föralltid, men fortfarande så ska det komma in pengar varje månad. Det vore bra. Fast iofs är det kul o träffa alla kompisar igen. Fast dom flesta är väl på semester fortfarande. Mest bara sommarjobbare som jobbar nu. Iaf i kassan.
Hände något kul idag iaf.. fick ett samtal idag på jobbet där en liten ynklig röst sa
: Josefiiiin, kom till bunkern. Jag sitter fast!

Så jag fick knata bort till kassakontoret där Marie hade blivit inlåst. Men utan nycklar kunde inte jag göra mer än o vara sällskap genom luren. Stackars Mary fick sitta inlåst kaaanske 45-60 min innan hjälpen kom :P haha.

Imorrn är jag ledig så då ska jag ha kul.. tänkte jag.. sen på söndag är det ica som gäller igen.

tjue


Lämna en kommentar!
Postat av: Mary

haha, vadå ynklig? ;) Hade du velat byta plats med mig?! =P

2009-08-01 @ 22:58:37

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0