Natten 090112

Jahapp. Då sitter man här igen då. Samma visa igen..   Skrev föresten återigen en massa text om vad som hänt. Men som vanligt slår tanken mej, Vadfan sitter jag o skriver det här för? Är inte ämnat för hälften av er ens så jag sparar texten till min privata samling...

Aja nog om det. Jobbat idag. Sen blev det tydligen bio med lite njurundafolks. Trevlans. Vi såg Yesman. Den var bra :)
Imorgon ska jag upp tidigt och åka med Zelda till vetrinärn. Lilla plumsan. It's for your own good! Och lite för min skull.
hm.. jaja. Har fan ingen motivation till o sitta o skriva här.
Har iaf bestämt mig. Jag ska bli en ny människa. En gladare människa. Försöka.

goodnight,

( och för att strida lite mot dendär sista meningen jag skrev så ska jag tillägga, - Trust no one )

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0