natten 090110

Nuu landade jag i sängen.. sitter även en kissimiss och stirrar på mig från fönsterbrädan. Det är hon som ska bli rensad på innehåll på måndag som sitter där. Zelda dvs.
Iiidag har jag jobbat 12-19. Blev dock kvar till typ halv 9 ? Hade deeptalk med V, sen handlade jag lite gotta och for hem o myste och lekte med en veeen. Vi lekte tills nu, o nu är det dax för sängen. Jobb imorgon med.
Fick även steget fixat i bilen idag. Ääääntligen. Welcome back basen! Tack för hjälpen iaf.
Igår var även Sis, Tobbe och Raaaaaalle här på besök :) Fikade lite, sen satte jag dom i jobb. Haha. Kommer alltid på massa saker som måste göras när det kommer någon händig på besök. Typ pappsi eller Titti och Tobbe.
O lilla Rasmus vara bara löövley som vanligt. Han ska man bara muuukas med, tihi.

Aja. Som sagtelisagt, nu sova.. eller ja försöka.


JAA, BTW! Fick tillbaka mina pengar idag. Ni vet för skorna som aldrig kom. Äntligen. Fucking jävla blondfan. Aldrig mer att jag beställer en pryl på Bellme.

heeejjjjj

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0