natten 090107

Nyss hemkommen...
Vet inte vad jag ska hitta på nu.. Har åkt runt runt runt i bilen med en vän och bara pratat. Pratat och pratat i massor.
Sen satte vi oss på max och pratade ännu mera.. skönt :) catch up a little bit.
jaa, men somsagt.. vad ska josie hitta på nu? Vill inte ens lägga mej ned. Ligga ner innebär bara att man börjar tänka.
Och att tänka är bajs.
Så vad ska jag göra? Kanske baka lite.. eller... hmm... gå på en promenad... eller ne, vågar ja inte.. kanske.. äh jag ser på en film bara. fckup.
Imorgon ska jag sysselsätta mej så mkt som möjligt igen. Blir iaf en träff med farmor. Kanske gå ut och gå lite. Det gillar hon, och det behöver jag. Vi får se.


Räknar dagarna.. är bara o vänta o se.
Du vet vad jag tror kommer hända och jag väntar med hjärtat i halsgropen och slutna ögon. Jag väntar...
Hoppas bara på att den dagen är långt borta. Så långt borta så jag inte bryr mej längre.
skona mej, jag är fan inte stark nog.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0