090120

Precis släppt Zelda fri. Hon är galen! Springer runt o slirar överallt. Värsta typ vårkänslorna. Tror hon får vara utan den nu :) två dagar för tidigt men endå.
Jobbade förövrigt över idag. Hade ett pass som skulle vara 13 - 20.15 men ja har ju inget liv så jag ställde upp och jobbade över till 22 ist. Pengar behöver jag bättre än fritid nu. Ska spara massor med pengar sen ut o resa nånstans. Nånstans långt borta. Mitt telefon levde sitt egna lilla liv i min ficka idag också. Så jag kan börja med att skriva här och ursäkta mej till er som fått tomma sms, och sms med ettor och massa andra obegripliga siffror i. Lilla telefonen hade varit ute och wappat också.. o laddat hem bakgrund och skärmsläckare som kostar pengar. Den var inte ens fin. Men endå hade den valt den. Vart lite paff när jag tog upp telefonen och allt var ändrat. Skulle försöka svara på några av svaren jag fått på smsen som telefonen av misstag skickat också. Men de gick inte så bra.. tills jag insåg att den också ändrat inmatningsspråket till finska. :D ahah. Till råga på allt så hade jag ringt upp ett par stycken också.. som hade svarat. Säkert kul o höra mej sitta o vara artig mot massa kunder. Aja, whatever. Hoppas lilla fonen hade en trevlig dag medans jag var på jobbet.

Nu ska jag göra något kul.


.. det gjorde ont att prata med dej ..

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0