090119

Så jävla besviken. Åt helvete med allt *
Hann med ganska mkt i helgen. Kanske för att jag bestämt mej för att inte sitta hemma o dö.
Hann med fest, krogen, mys, god mat, birsta, bjuden på gomat igen och massa prat. En rätt bra helg dvs.
Nu har jag nyss slurpat i mej lite yoghurt och sitter och kollar på Ellen på femman. Hon är bäst. Ska passa på o göra fransk manikyr också, medan jag ändå bara sitter här. Längtar tills jag får ta av Zelda tratten också, det gör nog hon också. Längtar dessvärre inte till löningen, eller jo men endå inte. För jag har fått så jävlarns med räkningar denhär månaden. Herrejisses. Tur att jag får en rejäl löning denna månad. ( tror jag ).

nuuu aawaY.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0