090104

Ledig idag igen, skönt som fan. Sitter i soffan och äter mintkarra :D Ska väl strax göra lite nytta och försöka styra upp min garderob lite. Har mest slängt in allt skräp där så ja slipper ha det framme. Men nu ska de bli ordning. Har en jättestor garderob. Den är som ett tredje rum faktiskt. Sooom ett datarum. Men ja ska bara ha maassor av kläder där :) Nice. Tror pappa ska komma och hjälpa mej o hänga upp barbordet som jag ska ha här i vardagsrummet också. Ska egentligen slipa det lite och betsa det så det blir samma mörka färg som golv och lister går i men de får bli nästa projekt. Det är ljust träfärgat nu, så de funkar de också.. men kommer bli mkt finare i mörkt :)

Sen lite senare ska jag ta o gå bort till min granne, om jag inte hinner frysa ihjäl påvägen dit.
Granne Farmor ska bjuda på mat och grejjan. Sis, Tobbe och Ralle skulle komma också egentligen men lillproppen är sjuker :( Tråk.

Aja, nu ska jag göra nytta. Hejja

Lämna en kommentar!
Postat av: Store Store Syrran

Ät gitt från oss oxå.. :(

2009-01-04 @ 19:29:52

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0