090223

Helgen blev sjukt bra, förutom ett uteblivet födelsedagsfirande :( Sorry sis.
Var liiiite för bakis för att sätta mej i bilen och riskera kortet.

Förutom att jag jobbat hela helgen så blev det massa skojjs.
Efter att jag slutat så han jag bara hem sen blev det lite halvspontant fest. Visste inte hur ja skulle fixa skjuts till staden och förfesten så ja fick kasta i mej lite mat sen kom fridis och sussie och hämta mej. Han inte välja kläder eller sminka mej eller nått. Kasta bara ner massa saker i en påse o drog :P Blev förkrök hos Sussie. Kom lite folk o vi spelade lite spel o poppade musik. Sen drog vi ner på stads o dansa järnet. Träffade massa härligt folk, ääven brruuur och hans kompisar. Gick med dom o käka sen blev det hemgång.  Hade en sjuuukt bra kväll :) Trots att alla bruds drog till sina Bf's o ja blev ensam kvar med alla grabs :P haha. 

Aja, vaknade dagen därpå och skulle på kalas, men ångrade mej då ja mådde som en apa. Låg o drog mej i sängen fram till halv fyra nångång sen vare bara o åka på jobbet. Bakisheten stannade väl kvar hela kvällen men de gick bra endå. Slutade 22 sen plockade Ellinor upp mig och vi åkte på en fest o skulle säga hej till några kompisar till mig. Träffade en gammal kompis som jag inte sett på flera år och det var sååå sjuuuukt kul o träffa han ! Blev helt paff av o se han. Satt o surra massa sen blev det max.
Söndagen blev det jobb igen o sen film hos fridiiis med gammla vanliga gänget !

Lyckad helg såååattsäga :)


Idag jobbade jag också, o imorrn jobbar jag med. Oo om det finns det väl inte så mkt att tillägga.

Puss!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0