natten 090203

En sak till bara. Min statestik har ökat drastiskt? Tror jag förväntas skriva något smarrigt.. antingen om mitt förflutna i mitt liv eller om det nya.. Men glöm. Mitt privata kommer inte hamna här.. som så många andra gör. Blottar ut sig totalt, och beskriver detaljerat i både text och bild om varje dag i deras liv. Varför? För att totala främmlingar som man inte har en aning om vilka dom är ska sitta o läsa och få veta allt? Fast det är ju tur att det finns sånna också. För då får man ju veta all skit livet har att erbjuda. Men iaf, jag håller det privata för migsjälv. Här hamnar bara massa ytligt trams. Numera utan namn också.
Viktigt inlägg, men nu vet ni iaf.


ÄH, ville bara vara lite arg ett tag.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0