090215

Jaaag har tråkigt. Därför tänkte jag att ja kan ju skriva en rad här.
Eeh.. gårdagen blev väl bra tillslut endå. Inga detaljer.
Dagen idag? Har vaknat, ätit frulle. Sen lagt mej här med datorn o kikat runt. Tänkte gå ner o boka tvättid sen åka o handla lite till kylskåpet. Senare är jag bortbjuden på middag igen o efter det ska jag och en vän kolla på varandras cribs.
Ska bli spännnnnnnade.

Nu har jag inte så mkt mer o tillägga.. Kanske att jag är irriterad på katterna. Städade ju hela lyan igår o idag har dom hårat ner massa :( Duuumski!

O nu har jag som vanligt skrivit massor här, sen har jag plötsligt raderat allt. Håller det för mejsjälv tror jag.

Adjö

Lämna en kommentar!
Postat av: Emelie

vilken fin design du fått till vännsi :)

2009-02-17 @ 16:56:26
URL: http://eimeli.blogg.se/
Postat av: elin strömberg

Du uppdaterar aldrig här =)

2009-02-17 @ 23:11:42
URL: http://elleme.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0