090211

Käkar medicin och försöker bli bättre. Olidligt att jobba. Men jobbade igåkväll endå. Kände mej bättre. Men shii fick jag. Mådde som ett as efter några timmar. Men de var bara att härda. Sen när klockan närmade sig stängning så började ryggen krångla också. Whatafuck? Min kropp vill inge mer. Haha. Känns som om ja är 90 år gammal.

Var en sväng o kollade på fåglarna med mina systrar och Rasmus och Ludde också innan jobbet igår. Det var mysigt, men kallt. Höll på att förfrysa.
Idag har jag varit ledig. Var med Frida bort till birsta en sväng. Sen satt vi här o kika lite. Nu ska jag nog laga mej lite kyckling o sötsur sås.. med liiiiis.





Jag och min man. ( Han är lite för kort för mig, men vi är kära endå :p )

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0