091223

Nu kommer ett inlägg som många till en stor del inte kommer förstå.. Iaf den andra delen av inlägget.
Kan börja med att säga att denna dag har varit jadu..  Ica. Jobbade 12-22.. eller ja. Skulle jobba 12-22.. men vi skulle tydligen ha öppet till kunderna hade handlat klart.. så vi kom från jobbet ungefär 22.50.. Trött som en jävla sate i huvet. Sista timmen stod jag och verkligen kände för att kräkas. Men de kan man inte göra. Kul o jobba, men man blir trött när det är ett sånt tryck heeela dagen. BARA SÅÅÅÅ mkt folk. O imorgon gissar jag på att det blir värre? Men då är jag ledig thanks good.
Åkte iaf hem.. fick skjuts av lilla Lina.. klev innanför dörren.. satte mej i soffan.. o ja, bröt ihop.

Orkar inte med detta längre. Orkar inte med mäniskor som ljuger, eller mäniskor som aldrig slutar bete sej som den idiot dom är. Förstår inte någonting längre. Skrev precis många många rader om allt här men ångrade mej.. Men jag förstår verkligen inte varför du gör såhär? :S fel o bara sluta!? Du har en ny? HALLÅ? Har alla smsen kvar.. Skulle kunna skriva ut allting. Men varför? Till vilken nytta? Det är inte min ensak. Det är din.. 
Raderade i princip allt jag skrev.. Bara jag som behöver veta egentligen. Det räcker bra för mig. Orkar inte med denna leken längre iaf.. o det skrev jag ner i ett långt sms till dej. Hoppas du förstår.

O ja.. finns fler jag inte förstår mej på.. men varför ska man bry sej längre? Varför dessa lögner?
Har fått höra historier från vänner, som berättar hur folk beter sej. Hur folk ljuger och bedrar. Hur folk snackar skit och beter sig helt oförklarligt. Folk som lurar sin partner till att tror på en helt annan värld än den man egentligen lever i. Sjukt. Vem fan kan man lita på egenligen?




Ne nu ska vi inte vara sånna.... det är ju snart jul.


Lämna en kommentar!
Postat av: Zandra

Mig kan du lita på! <3 Finns här hela dan varje dag för dig :)

2009-12-23 @ 19:31:21
URL: http://zandrey.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0