091219

Nu äre bara en klapp kvar o köpa.. eller ja.. det blir nog två. För såfort jag köper något så kommer jag på att nee, vad orättvist.. nu måste den o den också få en till sak osv osv. Haha. Inte bra. Pengarna är ju fan slut nu. :S
Iaf iaf iaf, Z'a är hemma så blir en sväng med henne idag o köpa skitsista. Hih.
Natten inatt? Som vanligans kunde ja knappt sova, o när ja somnade drömmde jag.. o jag drömmde mkt. O verkligt. Fyfan. Mådde så jävla dåligt när ja vakna. Magen värkte precis som den gör när något inte bra har hänt. Bra att de bara var en dröm..  håll er borta ffs, låt mej va :(

Nee men varför sitter jag här. Nu kommer jag bli sen igen. Tänkte locka håret lite trorja. Sen ut i den underbaaaara kylan. Jo en sak till. Funderar på o byta färg på håret igen. Trött på det röda. Fastän jag gillar det skarpt. Men dendär pigmentbollen är slut typ och jaa, jag är sugen på förändring igen. Fast kan bli trixigt och dyrt.. men det kanske blir suuper? :D HEheeEHEhehe



PYYSS / JUSSI

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0