091217

Nu längtar jag till sommaren.. Usch och fy för vintern och denna kyla. Man fryser ju sönder.. o bilen också.
Dumma dumma biil. Skulle tanka imorrse innan jobbet.. Men de gick inte. Centrallåset ville inte funka i kylan så de gick inte o låsa upp så tankluckan gick o öppna :( Så ja fick chansa o åka till birsta utan soppa. Tog mej dit o tog mej hem. MEN, påväg hemöver så stannade vindrutetorkarna helt plötsligt mitt på rutan. O högra framdörren går inte längre o öppna. För den har frysit sönder invändigt i maskineriet. Jajjamen. Är det någon som hatar denna skitvinter mer än jag just nu så är det nog min bil. Fitta. O tack vare denna skitbil så måste jag kliva upp 06.00 imorgon. Fan. Det är ju då jag brukar lägga mej ju, typ. Höhö.. Ne fiifan..
Nästa plan till thailand? Någon som är på?


Lämna en kommentar!
Postat av: Linanaaa

HAHAHAH SOOOOOPA! :D Men jag vill med till thaiarna :D

2009-12-17 @ 23:56:36
Postat av: josiefin

BRA! När åker vi?

2009-12-18 @ 00:14:18

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0