091214

Shennaaaa....
Så var helgen över.. osså vare måndag igen. Fast känns inte som om det har varit någon helg. Jobbat. O inte sovit något typ. Känner mej helt slut i kroppen. Var döless på jobbet idag. O de börjar visa sej att julen närmar sej. Folk handlar som fan. Drog nog in rejält med tysenlappar i min kassalåda idag.
Ja, men tillbaka till helgen..  Fredagen blev myskväll med Fridis. Såg Idol, åt gomat och spelade super mario :)
Sen skulle Frida sova så då åkte jag hem.. Men blev inte så mkt sovande för mig.. Var vaken till typ 6 trorja.. sjukt.. Vet inte alls ja..blev endel pratande..o allt som hör till (?) fattar inte att man orkar?  Men whatever med det. För det har ni inte med o göööraaa. Sååådeeesååå!

Lördagen blev stängning på jobbet sen åkte jag en sväng med Frida och Magnus o surra lite..  Yes yes..

Nee, hade nog inte så mkt roligt o berätta.. Trodde att det fanns massor... Men de mesta roliga hände förra veckan. Men varenda gång ja tänkte sätta mej o skriva om de, så tappade ja orken. O nu har ja tappat minnet med. Så blev inge roliga historier här inte. Har iaf knappt kunnat sova på hela jävla helgen. Varför vet ja inte. Fastän jag är dötrött när jag går o lägger mej så ligger ja bara där i flera timmar o kan inte somna :(

Nu ligger jag iaf o håller på avlida på soffan. Blir lite PH, o lite RS och sen lite GG.. Haha..
Imorgon är en annan dag.. o Den dagen ska spenderas på Ica.
Heedådådådå


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0