090827

Glömmer alltid bort att uppdatera denna värdelösa blogg. O när jag väl gör det har jag inget intressant o skriva om.
Får somvanligt köra en summering av vad som hänt sen jag skrev sist.. Iaf det jag minns av det.
Ehhm.. Jo jag fyllde år ! Hade först släkten på besök och fick massa fina paket. Sen kom några kompisar över på lite fest här i min lilla lya. Vart ganska lyckat trorja.. eller ja.. jag fick springa runt o torka väggar, golv, bord, datorn, soffor osv osv från spritspill. Men de händer.. Sen gick fina vasen sönder.. Men de gick ju o limma.. Om man vänder den fula limmade sidan innåt så ser den ju ut som ny. Nästan. Man kan ju iaf säga att välldigt många blev väälldigt fulla. Kanske tack vare att bålen spetsades till lite extra?
Tack iaf alla mina vänner för att ni kom, o för paketen jag fick :)

Hmm.. Vad mer, vad mer kan jag berätta.. Jo just. Sista dagen för Verro på jobbet idag :( Sad, but true. Kan nog helt ärligt säga att varenda människa på dedär jäkla Ica kommer sakna henne. Hon var/är fantastisk :)

Nu ska jag fortsätta knåpa på en fotobok jag trixar med.. Hoppas det blir bra.
Imorgon jobb..
sen ledig helg. YeeY.

Poess


 
  
  
                             
 

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0