090818

Igår var ingen bra dag.
Hade hela förmiddagen ledig och var ute o gick med Zandra och grejjade massa härhemma. När jag sen skulle börja åka ut mot jobbet så gick det mindre bra. Bilen var tvärdöd. Inte ett ljud när ja vred om nycklen. Tur som jag hade så hade jag just denna dag fått slut på pengar på telefonen också.. jipppppiiiiiiiiie. Så jag kunde varken ringa jobbet eller någon skjuts. Hade iag gratis sms fortfarande så de var ju bra..Skickade massa sms till Z som redan var på jobbet så hon kunde hälsa att ja kom sent, men hon svarade inte. Smsade även Lina men hon var lika seg hon. Fick tillslut tag på C men såklart så hade ju han ingen bil för dagen. Så UffePuff fick ta firmabilen o komma och hämta mej. Usch, hatar o komma sent till jobbet. Men det var ju inte mitt fel ! Skitjävla bilen.
Måste väl kanske köpa nytt batteri nu också då.

Idag är jag iaf ledig. Sov enda till klockan 12 :) Klev upp och gjorde mej lite gröt o nu sitter jag här o knappar.
Tänkte väl fara ut o göra några ärenden med mammsi sen(?). Tyckte jag vi sa.

ÅÅH, nu äre Ellen på Tv :) BÄST!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0