090816

Kännde att det var/är dags att uppdatera igen.. måste bara vara försiktig med vad jag skriver.. hah.
Helgen har varit lugn, en ledig sådan. Utan fest och utan jobb. Blev lite selånger och lite skurna bilar i spöregn klockan 3-4 på natten.. men jaja, sånt händer.. Jag slapp ju iaf jogga i högklackat domdär kilometrarna bort till huset.
Hmm, nu ska jag måla lite trorjag och laga lasagne. Skrev upp en lång lista på saker att göra i helgen.. konstigt nog har jag inte tagit itu med någon av dom. Justja.. måste berätta också. Jag har fått den äran att ha mitt namn tatuerat på en annan människas kropp.. De ni. Det är det inte många som får. Eller jo det är det väl säkert. Men inte någon jag känner iaf. Så nu och föralltid står det otroligt vackra namnet "Josefin" på armen på en pojkstackare som funnits i mitt liv senaste 3 - 3  och ett 1/2 åren. For good and for worse..

Aja, På lördag är det fest, välkommen ;)


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0