090429

Idag, iaf hitils har Josefin varit en hurtig flicka. Klev upp klockan sju. Gick ner och slängde i två maskiner tvätt, sen knöt ja på mig skorna och gick en långpromenad. Klockan var kanske 07.20 och vädret var redan superfint så ja vart så sugen. Och skönt var det vill jag lova. riktigt avkopplande. Ska börja gå på morgonpromenader istället för att gå mitt på dan. Känndes som en bra start på dagen. När jag kom hem gick jag till tvättstugan igen o hängde upp kläderna o kastade in lite mer i maskinerna. Sen avnjöt jag en mysig frukost på min balkong.
TVättstugan igen sen städat lägenheten. Och klockan har bara hunnit bli 09.20. DUKTIG TJEJ! jag har hela dagen framför mej. Måste ner en sväng till i tvättstugan o hämta upp tvätten, sen ska jag upp på norra. Men först ska jag slakta katterna för dom har rivit sönder halva tapeten i hallen. Eller inte riktigt halva men det ser förjävligt ut, då nu blire blodbad. Undra bara vem av katterna som är ansvarig... äh de kvittar, Båda är dummisar!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0