090415

OJ hoppsan. Uppdaterar 2 gånger på en o samma vecka. Ledig idag igen. Häärligt. Men idag är vädret skit såklart.
Började iaf dagen med att kliva upp klockan 7 och släpa ned tvättkorgen till tvättstugan. Slänge i tvätten, satte på timern på telen och gick upp o la mej. Cirkus 40 min senare ringde det på mobilen och jag fick knalla neröver igen. Tog ut tvätten, hängde den i torkskåpet, slängde in ny tvätt satte timern och gick o sov igen. Ochsåvidare Ochsåvidare.

Gårdagen har jag redan skrivit om men inte gårdagskvällen.
Jag och Z badade mina katter, sen satt vi och pillade vid min dator ett bra tag. Sen stod vi på balkongen och spanade. Z fick ett plötsligt sug efter sötsaker så vi åkte ner på hemmakväll o köpte lite karra. Sen blev det en tur bortöver matfors o sa hej till några. Efter det åkte vi på sigthseeing hemöver mina gammla hoods. 
Ah, nu fick jag slösa några tråkiga minutrar på o skriva några tråkiga rader här.
Nu vet ja inte vad jag ska ta mej till.


HÄJ.



tjenna aaankaN

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0