090402

Nu går livet inge bra igen. Jag har mina perioder.
Allt började med att deklarationspapperna kom.. JISSES! Förra året fick jag tillbaka runt 10 000.. iår ska jag betala tillbaka en snarlik summa. Kul. Vad hände sen? Jo jag tankade nå jävla serie som var fullpackad med virus. Hela datorn började blinka och larma om att en sisådär 500 filer var allvarligt infekterade och att någon försökte göra intrång i min trådlösa anslutning och byta lösen. NEJJJJ!!! Men den biten löste väl sig. Någolunda iaf. Datorn funkar, och blinkar inte längre. Skatten.. den blir ett senare problem. Har ju endel pengar på sparkontot så ja kan lätt betala av hela skiten påengång. Men känns inte som om ja vill använda dom till det.. Får väl se. Ioch med detta, skatten.. så behöver jag jobba så mkt som möjligt framöver.. Men tro på fan att jag blir sjuk då. Har svinont i halsen, öronen och har troligtvis feber. Haft det tre dagar nu. Men de blir bara sämre. TILL RÅGA PÅ ALLT, så skulle jag tvätta imorrse. Är helt utmattat och slut i kroppen pga av förkylningen och såklart så fungerar inte hissen. Ne men visst. Jag kan släpa tvättkorgen från femte våningen upp o ner flera gånger jag. VARFÖR JUST IDAG?!?! helvetes jävla skit.

Har iaf fått in en förstärkare och två högtalare i lgnheten. Så nu kan jag skrota dom små skitarna jag haft tidigare.
Det är ju iaf ett litet plus i vardagen.

Fler plus välkomnas.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0