080917upd

Nu uppdaterar jag igen. För jag hade tråkigt. Men så var reklamen slut så nu har jag inte tråkigt längre.
Ser på Navy CIS, kingen. Fast när jag publicerar detta är det nog slut. För somsagt pausen är över.
Återupptar skrivandet snart!

Nuså.
Fan dehär blir flummigt.
Är ledig nu också, två dagar. Skönt. Blir lite städning sen imorgon skulle de bli mys igen. Ska kocka lite mat o så :)
Undra hur ja ska ha råd med det kom jag precis på. hah. Längtar tills den 25e. Pyttsan. Påtal om den 25e, o påtal om pengar så är jag sugen på o låna lite pengar.. närmare bestämt några hundra tusen. Lite less på mitthem o allt därtill. Skulle vara skönt o köpa sig en lägenhet ist. Trivs som fan här där jag bor, men ah.. Vart sugen när S fick sin önskan om lån beviljad o sitter o kikar på lägenheter. Och när C köpt sig och renoverat en egen nu. Jag vill också. Då har man ju lite mer möjlighet att få precis som man vill. Bara pengarna som hindrar. Inte nå idiotiska föreningar.
Kommer förmodligen bli av också.. Istället för att sitta här och vänta på att få ommålat... vilket ALDRIG verkar bli av.
Frågan är bara om ja ska göra de nu, eller vänta?

Fan. Måste pallra mig iväg och förnya träningskortet när löningen kommer. Måste komma igång o träna igen så man återfår formen. Trivs då inte i kostymen jag bär på för tillfället. Har suttit o kikat på gammla bilder och skulle då gärna återfå det midjemåttet.. och resterande mått.. Det ska bli ett " to do " för nästa månad. Börja träna igen!
Har legat på latsidan länge nu.

Fan, Blickar upp mot det jag skrivit och ser att jag startat med "fan" ett par gånger. Varför denna bitterhet måntro? O detta sitter jag och frågar migsjälv.. i ännu en värdelös blogg.




Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0