080928

Jag ska aldrig mera dricka.. helt seriöst. Nu har det gått för långt. Nästan så långt så jag blir rädd för migsjälv.
Kommer bli nyktert framöver. Det har jag lovat migsjälv.
Som ni kanske förstår så vart det fest igår. Lite spontant sådär. Kom lite folk hit till min lilla lya och jag hade laddat med 3 liter vin, tequlia och en oöppnad flaska baileys. Super.
Till en början var det väl lugnt men sen på två sek blev jag snorpackad. Fyfan. Minns i princip ingenting av hela kvällen.
Eller jo, jag minns att jag av någon konstig anledning stötte på en idiot från tidigare år i mitt liv. Minns att jag talade om för honom vilken jävla idiot han är och hur illa han gjort mej. Som om han inte visste.. dom orden har han hört många gånger av mig på fyllan. Tårarna spruta och elak var jag. Fyfan. Ångrar att jag ens öppnade käften o skämmde ut mej. Menmen.. 

Hej ÅNGEST. Hatar ångest. HATAR minnesluckor. Speciellt när minnesluckan sträcker sig över en hel jävla kväll.
Aja, somsagt. Lägger flaskan på hyllan nu ett tag. Ett bra jävla tag.
heeeeeeeeeejjjjj.


Grattis farmor på födelsedagen ! <3

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0