080925

Jag är KÄR!
fifan. Har spenderat mestadelen av dagen med mamma och farmor. Det har varit mysigt.
Heeela dagen idag har varit mysig!
Iaf iaf, först for vi runt på två visningar för att titta på lägenhet till farmor. Hittade en jättefin i granloholm som vi ska fundera vidare på. Den var kanske en smula dyr dock. Menmen.
Men nu till varför jag blivit kär. Fick bara helt plötsligt för mig jag med att jag tammefan ska sätta igång och kika efter en lägenhet så jag ringde på 2 stycken och bestämmde för visning idag/ikväll. Första var väl lite sisådär men den andra..
ååh den andra. I'M IN LÖÖVE. Så jävla fin. Ska ta ett snack med banken sen är det josie som börjar buda. Kanske lämnar mina vänner i sallyhill och drar mig uppöver skönsmon. Vem vet. HOPPAS!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0