080922

Tänk om alla bara kunde tänka efter, - före.

Vaknade imorrse av ett krash. Det var lilla söta feta dumma kissekatten som rev ner min finaste kruka i köket. Hade även fullt av prydnadskulor i den så hela golvet var täckt av kulor, jord och bitar av blomman. Krukan höll lyckligtvis. Idiotkatt!

Jobbat idag. ett 11-20 pass. Helt jävla slut i huvudet när jag slutade. Vann även andrapris på en tävling vi hade på firmafesten.. Stod en lista med vinnare på anslagstavlan. Tvåa, fan vad jag är bra :D Jag vann en såndär ring som man åker på efter typ båt :D askul. Ska bara vinna mig en båt också ;)

Såg på tre första avsnitten som kommit ut nu av Andra Avenyn, säsång 2. ÄLSKAR denna serie. Fifan.
möte imorrn. HEJJ

Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0